Serwis Opla Sty11

Tagi

Podobne posty

Podziel się:

Serwis Opla

W świecie motoryzacyjnej rywalizacji bardzo ważne jest umiejętne przekonywanie do siebie klientów. Ponieważ zaś klienci w ostatnich latach stali się dużo bardziej świadomi i skutecznie wywierają presję, by oferta prezentowana przez największych dostawców samochodów była coraz atrakcyjniejsza, nie tylko cenowo sytuacja ulega znacznej poprawie. Aby skusić współczesnego nabywcę do aut swojej marki, niemal niezbędne jest zaproponowanie dodatkowych przywilejów. Do najbardziej skutecznych wabików reklamowych i handlowych stosowanych w przemyśle samochodowym jest gwarantowany serwis opla przez kilka do kilkunastu nawet lat. Z wielu względów firmy zaczęły proponować klientom gwarantowany firmowy serwis ich aut przez pięć, dziesięć, a niekiedy nawet więcej lat.

Serwisowanie Opla

Mimo oczywistych kosztów wynikających z konieczności finansowania pracy takiego warsztatu, a także tańszego sprzedawania fabrycznych części zamiennych lub płynów, smarów i innych kosztownych dodatków wykorzystywanych w przeglądach technicznych czy serwisie. Firma zyskuje jednak przywiązanego do marki i usatysfakcjonowanego z jej podejścia do klienta człowieka, który będzie najpewniej dobrze wyrażał się o producencie swojego samochodu. Wiele warsztatów prywatnych, mimo bardzo dobrego wyposażenia i wieloletniego doświadczenia swoich pracowników, ma oczywiste problemy z odpowiednim diagnozowaniem bardzo nowoczesnych samochodów. Notorycznie wykorzystuje się też w takich miejscach części zamienne i narzędzia czy systemy naprawcze całkowicie niezgodne z normami, jakie pieczołowicie przestrzegane są w serwisie firmowym. Istotne dla całego przebiegu wieloletniej konserwacji i serwisu auta jest także znajomość najróżniejszych niuansów konstrukcyjnych, metod postępowania przy danym problemie czy chociażby statystyk uszkodzeń danego modelu.

Jak sprawić, by auto zostało naprawione dobrze?

To wszystko sprawia, że przewaga nad obsługą i efektem pracy serwisantów w firmowym serwisie jest oczywista i niejednokrotnie klienci korzystający ze swoich zwyczajowych lokalnych serwisów, ostatecznie kończą ze źle naprawionym autem. Dla producenta samochodu oznacza to ryzyko, że przy następnej awarii auta kierowca obwiniać zacznie samego producenta. Pojawiające się komentarze o źle zrobionych modelach danego producenta są więc dość powszechne, ale ogromna część z nich może dotyczyć aut, które przede wszystkim nie były odpowiednio często serwisowane, sprawdzane, a do ich konserwacji i przechowywania stosowano absolutnie niedopuszczalne metody – żaden producent motoryzacyjny nie chciałby dopuścić do takiego traktowania swojego pojazdu. Gwarantując klientowi kupującemu nowe auto serwis firmowy przez wiele lat firma de facto zabezpiecza się przed psuciem własnej renomy na kilka różnych sposobów. A coraz powszechniejsze jest także łączenie takich ofert z propozycją odkupienia auta od klienta po okresie pięciu lub dziesięciu lat, o ile ten zdecyduje się w tej samej umowie na nabycie nowego modelu producenta, naturalnie na kolejnych bardzo preferencyjnych warunkach handlowych.