Cukierki reklamowe – skromna, ale skuteczna reklama Lip08

Tagi

Podobne posty

Podziel się:

Cukierki reklamowe – skromna, ale skuteczna reklama

Wszyscy wiemy, że reklama to największa dźwignia handlu. Czasem chodzi o to, aby ktoś zwyczajnie dowiedział się o naszym produkcie lub konkretnej usłudze. Znacznie częściej marketing służy do wyróżnienia się na tle konkurencji i wywołania odpowiednich emocji. Jak w takie działania wpisuje się wykorzystanie cukierków reklamowych?

Dlaczego cukierki reklamowe działają?

Nie bez powodu coraz więcej przedsiębiorstw wykorzystuje słodycze w swoich kampaniach marketingowych. To łatwy i skuteczny sposób na utrwalenie relacji i promowanie swojego wizerunku. Krówki reklamowe działają, ponieważ większość osób przecież uwielbia słodycze i z chęcią po nie wyciągnie rękę. Nawet jeżeli ktoś jest obecnie na diecie na pewno z przyjemnością sięgnie po małą, niewinną krówkę, aby dać ją nawet swoim dzieciom na deser. Jest to więc jeden z niewielu „gadżetów” reklamowych, które sprawdzą się u każdego.

Co więcej, to idealny sposób, aby nawiązać relacje z zupełnie nowymi klientami, jak i pielęgnować te, które już mamy. Wiele gadżetów reklamowych możemy dać raz, ale w dłuższej perspektywie będą dla wielu osób powtarzalne i całkowicie nieprzydatne. Jednak słodycze za każdym razem, kiedy je wręczamy wywołają uśmiech i mała radość.

Krówki coraz popularniejszym gadżetem reklamowym

Wiele firm stawia na krówki reklamowe i ma to istotne uzasadnienie. Oczywiście wiele osób powie, że w działaniach marketingowych można wykorzystać różnego rodzaju słodycze, które będą miały bardzo zróżnicowany design i smak. Zdarzają się nawet rozwiązania, które kształtem i swoją teksturą pasują do naszej gamy produktów. Jednak należy to bardzo dobrze przemyśleć i dopasować do indywidualnych potrzeb. Wszystkie słodycze z czekolady mogą się rozpuścić lub nawet zbieleć w wysokiej temperaturze, a nie chcemy się kojarzyć z zepsutymi rzeczami. Wiele produktów ma równie krótki termin ważności na co także należy uważać.

Pamiętajmy też, że krówki są wygodne i podzielne, przez dłuższy czas się nie zepsują, a ich opakowanie bardzo łatwo spersonalizować. Nie są również kłopotliwe podczas przewozu czy też wręczania. To właśnie te wszystkie zalety decydują o tym, że to tak często wybierane rozwiązanie, praktyczne i efektywne.

cukierki reklamowe

Na co zwrócić uwagę kupując słodycze reklamowe?

Kiedy wybieramy słodycze reklamowe musimy się wpierw zastanowić nad wyborem samego producenta. Słodkości mają o nas dobrze świadczyć i reprezentować naszą markę, więc muszą być wysokiej jakości. Bardzo wiele osób uważa, że cukierek to tylko cukierek. Wbrew pozorom naprawdę łatwo zauważyć różnicę pomiędzy produktem najwyższej jakości a tym zwyczajnym i najtańszym. Taki łakoć powinien być odpowiednio słodki i trafiać do większości gustów smakowych. Jednak jeżeli nie wybierzemy odpowiedniego producenta możemy skończyć z takimi, które będą przykładowo szybko się niszczyć  i zatracać swoją formę. Drugim elementem powinna być personalizacja opakowania i umiejętnie umieszczone logo.

Dlatego świetnym pomysłem są właśnie spersonalizowane krówki, zapakowane w 2 papierki. Ten pierwszy przylega bezpośrednio do cukierka i ułatwia odpakowywanie, a ten drugi na zewnątrz zabezpiecza ciągutka. To właśnie na tym zewnętrznym możemy wykonać idealny nadruk. Zastanówmy się nad tym jak ma on wyglądać i jakiej powinien być wielkości. Oczywiście może być to po prostu logotyp naszej firmy, ale przecież nie musi. Możemy nadrukować na nich naszą kolorystykę, nazwy promowanych produktów, wartości firmy czy też hasło reklamowe. Ogranicza nas tu tylko nasza wyobraźnia.

Na koniec warto pamiętać, że liczy się odpowiednie wykorzystanie krówek reklamowych. Możemy oczywiście postawić kogoś z koszykiem naszych krówek w ruchliwym miejscu, ustawić je na ladzie lub przy samej kasie. Jednak jeżeli będziemy je wykorzystywać do nawiązania dialogu, chwili rozmowy o naszej firmie, produktach czy zupełnie nowych usługach, to zostawimy znacznie przyjemniejsze wrażenie. To idealny sposób na zachęcenie do podejścia na targach!